Varlborg blev ju kanoners!

Vädret blev hur bra som helst, det va varmt o sällskapet kunde inte bli bättre!^^ Kl 09.00 anlände jag, Malin o Milla till Indira. Då blev det dricka, jordgubbar, vindruvor, kladdkaka, godis o våghals 2 ;) Blev en riktigt bra start på dagen! Efter några timmar bar det av ner mot stan där vi gick runt o träffade en massa folk. Först blev det en sväng i stadsparken, sen käk i ekonomikumparken (: dock så försvann ju hälften av sällskapet. Först Indira runt halv 4 o sen drog Malin iväg till jobbet vid 4-halv 5 ungefär. Så då va det bara jag o Milla kvar! Kollade runt lite mer i stan, sen blev det middag på Rififi^^ Mumma! Efter det kom klackisarna på o vi tillbringade många timmar nere på bryggan med massa trevligt folk! Vid 9 blev det Riverside, föredetta Framfickan. Sjukt kul vi hade det :D Jag o Milla kunde köra på fast vi va två ;) Men klockan 12 blev det bussen hem för min del, då räckte det för mig! Pallade inte va kvar till 20 över 2. Men det gör inget för blev en så jäkla lyckad dag o kväll i alla fall!







Tack alla för en awesome dag! You know I love you all (:




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0