Tisdagmys är också ok!

Har haft en trevlig kväll hemma hos Ellen med god mat, hallonsmoothie o bra tv ^^ Ugly Betty, Desperate Housewifes, Cougartown o Christine. Sen en massa snack ofc. Men det va riktigt trevligt o jag tycker vi gör om det snart! (:

Ingen simning dock på torsdag, stängt pga att det är Kristihimmelsfärd..:/ Well well! Man får väl kanske ta några promenader istället! Nu har det börjat, måste försöka få bort lite innan vi åker (kommer inte gå som jag vill, det vet jag redan nu tyvärr)!

Nu ska jag nog försöka sova snart, Har sovit så jäkla dåligt i en vecka nu.. Om inte mer! Det börjar bli tjatigt, känner mig inte utsövd alls :s Inte så man vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0