Det kan ju lätt bli långtråkigt.

Måndag: Inge jobb
Tisdag: Inge jobb
Onsdag: Kommer inte bli nå jobb då heller

Så nu har man ju mest legat hemma o degat i två dagar. Inte det allra roligaste kanske. Idag har man tom känt sig lite hängig. Men imorn ska jag vara tipptopp har jag bestämt. Blir en lunchdejt med mormor vid ett så då ska vi väl snacka lite skit, sen när Malin slutat jobba vid halv fem så verkar det som att vi ska dra till Gimo o träffa Milla o Malin (: Fan va nice! Det kommer göra mig glad^^ My lovely friends, love you big time! <3

Men nu ska man väl försöka sova lite. Upp o duscha, kanske ta en promenad först. Skulle ju behövas. Man måste ju försöka tänka på träning nu innan vi drar iväg dit man går runt i bikini! Man kan ju inte se ut hur som helst (ni vet va jag menar, usch) o jag skulle verkligen behöva gå ner några kilo :/ Får se hur bra jag kommer lyckas med det! Men sova nu, japp japp.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hade du sökt till skyddsvakt på forsmark så hade du haft MINST heltid varje månad.. Är superkris om folk.

2010-05-05 @ 06:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0