True love ♥

Stan med Frida idag! Först blev det kinamat på East City, satan så gott det ska ni veta! Sen det bästa av allt...Premiären av Alice i Underlandet^^ Den va bättre an va jag hoppats! Tim Burton och Johnny Depp, det är äkta kärlek för mig ;) En film alla måste se! Skulle gärna sett den en gång till direkt , hehe. Alla måste se den, så är det bara. Sjukt bra :) Och Johnny Depp gjorde ju hela filmen, ofc. Love love love!


Kan inte hjälpa att tycka att han även här ser så jäkla bra ut!^^

Jobbade imorse fram till lunch. Va med Edvin på dagis idag :) Så söta små barn. Och han är ju så underbar. Det är ett härligt jobb :) Även om jag vet att jag behöver mera jobb.. Pengarna räcker fan inte till. Usch vilken ångest jag har. Men lyckan över den här kvällen sabbar inget just nu!^^

Och nu är det True Blood! Finally!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0