Tok-nöjd!


Sjuuukt nöjd är va jag är! Kan inte vänta tills det blir tatuering no 2 ;)

Men hon sa att jag inte fick bada, så tror inte det kommer bli nån simning med Ellen på torsdag :s Det suger ju lite, men är så jäkla glad för tatueringen så!

Hade med mig Malin med mig idag o det va kul :) Vi virrade omkring i Stockholm, kollade kläder o käkade lite lunch (som va supergod btw!!). Så min dag va bäst! Men nu känner jag mig helt slut. Ska mysa ner mig i sängen, käka mitt naturgodis o zappa runt på tvn.

Förresten, såg Gustav Skarsgård idag.



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

JÄVLAR va nice! :D

kul att du är hemma igen också. vi måste ses snart igen! :)

2010-03-24 @ 14:58:15
Postat av: Anonym

Jätte fin :)

2010-03-24 @ 15:14:03
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0