Saker och ting.

Jag har inte mycket att skriva faktiskt. Har jobbat idag. Innan det så har jag fixat lite här hemma. Imorn är det inget jobb men har andra saker som behöver göras då. Kanske träffa Ellen en sväng? Inte fått svar på mitt sms än.

Förresten så har jag sökt in till skolor till hösten nu!

1a hands val blir i Göteborg
2a hands val blir i Halmstad
3e hands val blir i Gävle

Alla är med inriktning på media och kommunikation typ. Men Gävle vet jag inte om jag är sugen på, Göteborg och Halmstad lockar mest. De utbildningar jag sökt asså, inte städerna i sig. Blir det inga av dem till hösten blir det att läsa upp Eng B på Komvux. That's my plan!

Men nu ska jag fortsätta kolla på The Mentalist (inge DH ikväll!) och sen blir det Top chef :) Och sen sova kanske? Vi får se.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0