..och snön fortsätter bara falla

Blev inge jobb idag. Åkte dit men när man väl va framme va det bara att vända. Lillkillen har fått magsjuka, stackarn. Så bara att åka tillbaka hem i snöovädret. Tog en sväng in på Thun's- Lite smågrejer till mig och en lite present till en tjej som precis fått sitt egna place ;) Då förtjänar man att få nåt litet!

Om ett tag ska jag iväg och hämta Ellen och så bär det av till Gimo för att simma några längder. Träning! Tur för mig att min träningsvärk har gått över i alla fall. Annars skulle det bli joibbigt! Kommer inte att känna mig jättebekväm i min bikini precis. Men men, jag får simma till jag gör det. Nu måste jag packa en väska med det som ska med.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0