Nu har vi plaskat!

Emma är trött i kroppen. Oja. Ellen och jag simmade 40 längder á 25 meter. Duktiga för att vara första gången tycker jag! Nästa gång simmar vi lite längre ;) Det är jobbigare än man tror att simma. Men va grymt skönt!

Nu blir det tv, säsongsstart av Criminal Minds. Good shit :) Sen kanske det blir sängen. Har visserligen inge jobb imorn, men simningen gjorde mig galet trött. Så sängen låter riktigt lockande! Snark..

Tack för att du finns gumman, behöver muntras upp ibland. Det gjorde mig glad att läsa :)


Tänker skita i att tänka på sånt skit nu, jag har så underbara vänner, och bara det jag behöver för tillfället!
Med er känns allt så mycket bättre! PUSS på er!








<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, hemlis hemlis ;)

2010-03-05 @ 15:50:36
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0