Min kväll.

Packar ihop lite.. Det går lite segt, hehe. Kollar tv o lyssnar musik at the same time. Bra kombo! Lite Biff Clyro är inte dumt, det slår va som nu än är på tv! Så nu ska man väl få lite ordning på grejerna.


Jag väntar o väntar, för om cirkus 20 minuter är det dags för Criminal minds! Galet bra :) Efter det så är det Gordon Ramsy's kitchen nightmares. Bra skit på tv ikväll må jag säga! Förresten så va jag in till stan o fick ut en mobil, blev en samsung som jag hade. Äntligen slipper jag den gamla skiten!




<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men nej emma, det är ju bara dåligt på tv ikväll :(

2010-03-25 @ 20:50:47
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0