Idag mår man som man mår..

Fyfan. Kl 8 imorse vaknade jag. Kände mig inte alls pigg. Sliten som f. Kom inte i säng förrän halv 4-4 heller så blev inte mycket sömn. Och får inte Emma bra sömn efter en sån kväll vi hade igår blir hon b a k i s som f a n. Nu mår jag dock bättre.

Men kvällen igår va ju kanon! Åkte till Malin till 2. Grymt snyggt har hon fått det i lägenheten ska ni veta. Och hon blev glad för min lilla inflyttningspresent, det va ju bra :) Vi satt och kollade på 16 and pregnant på MTV medans vi väntade på Indira. När hon kom så blev det en sväng på Gränby. Och jag köpte inget! Kände mig så duktig ska ni veta ;) När vi kom tillbaka till Malin fick vi lite besök. Sen va det dags att laga mat. Gjorde en sjuukt god pizza! Mums mums^^ Va hände sen tro? Smink, hår, kläder osv. Och vin såklart! Spelade spel med och oj så det blev, haha! Vidare sen till en lägenhet några 100 m bort där vi hände med Jocke och Mattias ett tag, riktigt nice. Efter det bar det av till huset mittemot för att fortsätta förfestandet. Hade så sjukt kul! Fett nice :) Blev långt förfestande, kom inte in på Kalas förrän vid 1 :p Mycket folk faktiskt och det va skoj. Synd bara att Indira inte följde med dit. Men förfestandet, det va det roligaste av kvällen! Tack mina fina flickor för att ni gjorde en toppenkväll! Oförglömlig :) <3

Åkte hem från Malin vid halv 11. Har legat i sängen sen dess och tänk "aldrig mer, aldrig mer". Haha. Brukar aldrig må dåligt dagen efter, men sov ju inte så länge som jag velat, 4 timmar räcker inte. Har druckit pepsi med^^ Blir alltid så sugen på det dagen efter. Eller egentligen cola, men hade endast pepsi hemma. Gick ju det med! Ska hem till mormor och käka mat om nån timme. Blir första målet för dagen förutom en smörgås som jag tvingade i mig :p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0