I will miss you!

Åh va jag bara vill åka nuu känner jag! Kan inte klockan bara bli halv 9 så jag sitter på flyget. Längtar som tusan nu :) Sol, värme... Underbart.

Snackade med Malin nyss, hon ringde^^ Det va trevligt att få prata med henne lite, kommer sakna henne när jag är borta. Kommer sakna flera såklart, men hon speciellt. Hon lyser upp min vardag väldigt ofta :) Även om jag är lycklig eftersom jag ska få komma iväg så gav hon mig en helt annan lycka med sitt samtal, en mer "djup" lycka :) Tack för att du finns!

Tror jag ska försöka sova nu. Försöka, ja. Men får se om det går.



<3

Kommentarer
Postat av: Malinbanan

åh herregud vad söt du är hjärtat! Kommer sakna dig meed! Låt din underbara semestervecka gå fort så att du kommer hem snart igen! :D Hoppas du får det toppenbra x10. La la love u baby <3

2010-03-15 @ 13:01:07
URL: http://maliiintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0