Det är tisdag idag.

Träningsvärk, träningsvärk, träningsvärk! Gör ont men känns så skönt på samma gång! :D Kommer göra ondare imorn, i know it. Andra dagen är alltid värst. Men då är den säkert borta på torsdag. Hoppas jag i alla fall, då är det simning på schemat! Ska bli riktigt skönt :) Och fick ju hem min nya bikini idag! Fast får se om jag använder den på torsdag, kanske sparar den tills Fuerteventura ;) Men den är grymt snygg, det ska ni veta!

Har jobbat med lilla Edvin idag :) Han är så söt! Hans lillebror är också så go. Så det har gått så bra. Imorn ska jag vara med på dagis fram till lunch så blir en kort dag. Och betyder ju även att det blir tidigt upp imorn. Tidigare än jag gått upp på länge. Men det ska nog gå bra :) Hoppas det inte snöar en massa imorn bara. Vägarna till Funbo var dåliga redan idag.

Bio imorn med Frida! Kl.18.00 börjar premiären av Alice i Underlandet! Johnny Depp + Tom Burton = kan-inte-bli-mycket-bättre!! Kommer inte bli besviken, jag bara vet det^^ Så ska vi käka nå gott före med. Alltid lika kul med Frida! Nästa vecka ska hon och jag även till Stockholm och kolla på Kristoffer Appelquist! Vet att man inte kommer bli besviken över det heller ;)

Nej men sängen nu kanske? Är fan riktigt trött nu asså. Kanske några sidor i Snabba cash först.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0