Ajajaj..men oj så skönt!

En tripp till stan idag i snöovädret. Blev Gränby, skönt att gå inne tänkte jag :) Hittade lite smått och gott. Mest saker som behövdes. Men såklart så följde det med en göra-mig-glad-grej hem^^ Kunde inte hjälpa det! Men observera att det bara va EN!

Åh, afrodansen började idag! Shit.. Ja jag kommer bli tränad och få kondis i alla fall ;) Är så trött i kroppen. Kommer ha en grym träningsvärk imorn, det kan jag lova :p Men fan så kul det va! Längar redan tills nästa måndag. Men som sagt, träningsverk imorn, och det vet jag två andra som ckså kommer ha.. Stina och Sara :p Haha. Men som sagt, såå galet kul! Har verkligen saknat dansen, va ju över ett år sen sist. Så känns bra att jag "hittat tillbaka" så att säga. Verkligen :)

Men nu är jag grymt trött och imorn blir det jobb. Och innan jag ska iväg och jobba så har jag en massa samtal att ringa och några mail att skicka iväg. Så nu blir det sängen på en gång! Eller, kanske några sidor i Snabba cash först, men inte många alls i såna fall!

Iiiih, på onsdag blir det bio!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0