"Vad gör vi? NU KÖR VI!"

Midsommar blev kanon! Dagen spenderades ute i Sällinge med Malin, Henke o massa släkt o vänner till Henke. Jäääklar vilken dag, kunde inte blivit bättre! Lunch på filt i solen, kubbturnering, bad i poolen, grillning, massa skratt, dans o en massa annat skoj!

Blev en låång dag o idag är jag helt slut. Blir en mys-lördag hemma ensam. Ligger just nu o kollar på Wallander: Vålnaden. Kunde inte låta bli att hyra en film en seg dag som denna. Sen blir det väl lite annat onyttigt kan jag gissa. Det är så det blir dagar som denna, haha.

Men Malin o jag hade det bra jäkla kul med alla igår, tack hjärtat för att jag fick fira midsommar med dig!^^ Love you big time! <3 "Va gör vi? NU KÖR VI!"



HAHA! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0