Såhär ser det ut i korthet..

Imorn åker jag iväg till Tierp och Bäcksäter för att jobba där tills på torsdag! Jag hoppas på en fin vecka med snälla barn! Ofc ;) Sen kommer man lägligt hem till midsommar. Är väl inte helt till 100 bestämt va som händer då än, men kul blir det! ^^

Måndagen efter det åker jag o jobbar på Pilsbo till torsdagen. Hoppas på fint väder o snälla barn då med, hehe :p Sen blir man en vecka hemma då jag än så länge inte har planer, sen blire riks! Som man längtat^^

Ja det händer mycket i sommar! Ska bli en roadtrip med brudarna med, sen 4 veckors jobb hos pappsen! Sen...ja då har jag förhoppningsvis kommit in i antingen Halmstad eller Göteborg. Vill vill vill!! Bara att vänta o se..

Nu är det dags att sussa kudden, kommer bli en ansträngande vecka kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0