Kryssning med Galaxy

Ja men det blev ju lyckat (: Hade det trevligt med brudarna! Träffade på roligt folk (och även några irriterande) som vi umgicks lite med (: Kan absolut inte klaga på min födelsedag! Och maten, mmmm, den kommer jag drömma om länge^^ Galet god oxfilé!! Ge mig mera :D

Har jobbat två dagar nu, och idag innan jag började kom Stina hit. Vi planerade inför Pilsbo. Herregud. Det är mycket man ska komma ihåg. Och så fattas det ledare, det är vårat största bekymmer :/ Det måste lösa sig! Funkar inte med 4 ledare på 45 ungar. Det kan jag lova.

Nu är det inge jobb förrän måndag. Imorn är det skolavslutning och Sara går ju ut 9an nu så man ska dit o kolla på det. Händer mer imorn? Ingen aning. På lördag däremot händer det grejer!

Nu är jag dock trött så ska mysa ner mig ordentligt nu o kolla klart på Criminal minds. Sen blir det nog sova om en stund.

- JAG BLIR GAAALEN! INTE OK! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0