20 år!

Jajemensan, då va man ingen tonåring längre då! 20 hela år. Herregud va tiden går säger jag bara. Men fan va härligt :D Halv 7 blev man väckt och firad av mamms, papps och lillsyster! Eftersom jag redan fått pengar till utlandsresan i förskott i present så blev det inte så mycket idag. Men blev påslakan och min bok som jag ville ha!^^ Sen fick jag jättefina glass/smoothie/va-man-nu-vill-ha skålar av Sara (: Mycket mycket fint! Så man är riktigt nöjd! Nu blir det att ta det lite lugnt, duscha, packa saker till kryssningen (iiiihhh!!) och så kommer mormor och två av mina "små" kusiner på lite fika (: Sen stan och en sväng på systemet med Malin ;) Kommer bli en toppen dag/kväll!!


Haha, Sara hade gjort ett grymt fint kort till mig idag :p Visst är jag mig lik allt? Tss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0