Yey^^

Nu har man fixat praktikplats! Inga pengar för det men tror det kommer bli riktigt nice :) Om jag får den här erfarenheten av scenteknik så är ju chansen större att jag kommer in på DI i Stockholm. Jag är inte 100 längre på om jag kommer välja det. Om det nu skulle vara så att jag kommer in både där och på linjen i Göteborg så blir det ett svårt val.. Men men, det problemet får jag nog inte, ska va glad om jag kommer in på nån av dem :p Måste komma på en plan C. Måste komma in på nåt, vill verkligen plugga i höst. Längtar faktiskt, hör och häpna. Så ska fan komma in! Håll alla tummar ni har^^

Efter man varit och kollat in praktikplatsen idag så va det bara hem, sätta på sig mjukiskläder och gå över till grannen och vara barnvakt. Blev drygt 2 timmar som jag va där. Men allt gick ju så bra. Och middag fick man med, gott som tusan! Alltid trevligt att vara över hos dem :) Nån av Therese eller Patrik är ju oftast hemma, jag är ju stödperson åt lillkillen så vi leker tillsammans medans de har lite tid med lillflickan. Pojken har ju autism så han tar ju ganska så mycket tid. Så de behöver lite avbelastning ibland. Tur att jag finns! Men jag får ju lite pengar för det med i alla fall. Från kommunen, så det är vitt ;p Får se när man kommer börja få pengarna bara. Skönt att få in liiite i alla fall.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0