Voulez-vous coucher avec moi (ce soir)?

Shit va jag är trött. Gick upp 9 idag så va ju ändå inte tidigt. Men man somnade ju rätt sent så kan ju bero på det då, hehe. Ska upp vid 9 imorn med. Kanske ska lägga sig i skaplig tid. Men bara kanske. Fast är ju ganska så trött som sagt. Vi får se.

Va bra på praktiken i alla fall. Man lär sig mycket nytt! Även om jag nog ändå inte kommer komma in på DI så är det bra erfarenhet. Och de som jobbar där är riktigt schyssta. Så jag klagar absolut inte. Vet att jag ska dit imorn, sen får man se vilka dagar det blir mer. Kanske inte blir så jättemånga dagar i veckan.

En tanke som kommit upp hos mig är att man aldrig kan vara säker på nåt. Inte ens på en känsla. Det är inte så att jag är besviken, men ibland vet jag inte vad jag ska tro. Lite konstigt när det verkar som en sak men så finns det ju den lilla detaljen bara som verkar ska finnas kvar. Eller? För den detaljen verkar ovesäntlig annars. Mern så kommer den upp ibland. Och verkar inte ens som att den är nåt du vill ha? I alla fall inte nämna för mig. Som att du kan prata om allt utom det med mig? Allt går bra men just det gör dig obekväm. Jag blir lite förvirrad. Men du är schysst och vi har kul. Men det känns som att det är mer ibland. Varje gång känns det så. Men så kommer den lilla detaljen. Shit va saker kan vara komplicerade ibland, haha. Men jag är inte besviken, inte sur, inte ledsen. Livet är skönt och allt ligger framför mig :) En sak jag lovat mig är att aldrig gå tillbaka till så jag mådde förut. Det ska gå framåt, inte bakåt. Så att du "bara" är min vän gör ingenting^^



<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är DI? Har du slutat på Pro voice?

2010-01-30 @ 23:12:47
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0