Värdelöst.

Vilken onödig dag det här har varit. Har mått piss så dagen har spenderats i soffan eller sängen. Kan väl säga att jag inte fått ut nåt av den här dagen. Lagade visserligen middag idag (blev sjuukt gott btw) så en liten bra grej kunde man åstakomma. Men imorn har jag bestämt att jag ska få lite mer gjort! Om jag är piggare vill säga. Fan va jag verkligen vill bli frisk. Det här är verkigen bara jobbigt. Men ska försöka orka städa lite och så. Har haft såna ointressanta dagar nu så vill göra nåt kul nu!

Grannarna ville ha barnvakt imorn kväll men mår jag imorn som jag mår idag så blir det inte så. Känns så taskigt att säga nej, men har ju inte sagt att jag kan än i alla fall, så behöver ju inte känna alltför dåligt samvete (säger jag även fast jag vet att jag kommer ha riktigt dåligt samvete). Men jag orkar verkligen inte passa två barn själv när jag mår såhär uselt. Sorry.

Bara två månader och 8 dagar (eller 7 egentligen eftersom klockan är över 12) tills der bär av till Fuerteventura! Ska bli så skönt med värme. Sol och bad i en helt vecka^^ Och shopping ofc ;) Haha, shit va jag längtar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0