Vänner ger en den största lyckan. De får en att må som bäst.


Minnen. Skoltiden. Åh va man saknar vissa saker!

Fika i Alunda med Malin imorn :) Det ser jag fram emot! Va längesen jag träffade henne med. Har ju varit massa med körkortet och hon jobbar ju en del. Men jag hoppas att vi kommer börja ses mer igen nu, som vi gjorde förut :) Saknar henne! Men jag är ju arbetslös så jag ska väl ha tid i alla fall, hehe :p Så man får passa på att boka in henne när hon inte jobbar ;) Man har så många roliga minnen med Malin som jag aldrig kommer glömma. Och det menar jag verkligen! Haha :D

Lava, honey, ge inte upp nu! I know you can do it! Slutar du nu blir det aldrig av så fortsätt kämpa gumman, jag vet att du kan! I belive in you ;)

Har precis läst lite i min underbart braiga bok Snabba cash. Har ni inte läst den så gör det ffs! Den är så otroligt värd att läsa. Nu måste jag bara skynda mig att läsa klart den så jag hinner se filmen medans den fortfarande går på bio :p Så nu är det läsa läsa läsa! Men ska väl inte va några problem, har man väl börjat läsa kan man inte sluta.



<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Oooh ska vi se bion tsm? Kommer inte ihåg så mycket från boken, va ett tag sen jag läste den, men endå. Har hört att filmen inte är så bra, men då har dom kanske inte läst boken innan, tror den är rätt bra :) Puss <3

2010-01-21 @ 18:03:47
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0