Tjalala.

Som jag sagt förut så har jag haft fjärilar i magen i flera dagar. Vill bara få det här överstökat nu tack! Den här väntan är ju bara jobbig. Det tär på mig som fan. It's not easy.

Idag har jag pluggat, städat lite osv. Eller jättemycket städ blev det kanske inte, hehe :p Hade behövds städas mer. Det kan jag lova. Men men, jag är lat va mer kan jag säga ;) Har varit så trött idag med. Läg ju uppe nästan hela natten och kollade på Torchwood. Jag kunde verkligen inte sluta. Det är ju så bra^^ Men ikväll ska jag försöka lägga mig i tid. Har vänt på dygnet alldeles för mycket och verkligen för länge. Måste bli lite ändring!



<3

Kommentarer
Postat av: Britta

Grattis igen till körkortet min käre Britta!! :D

2010-01-13 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0