Tack för kvällen tjejer !

Riktigt kul blev det igår! En lyckad kväll :) Försvann ju dock lite pengar :s Cider och tequila kosta ju dock pengar. Men det va fan värt det asså :p Så sjukt kul som vi hade det! Det blev i alla fall Kalas tillslut. Och det va bra med folk där och skönt drag. Så det blev mycket dans! Hade sjukt ont i fötterna när jag gick därifrån. Och när jag kom hem märkte jag hur mycket det tjöt i öronen, hehe. Men som sagt, grymt kul va det. Bästa sättet att fira körkortet på ;) Och tror Lava va ganska nöjd över födelsedagsfirandet med :) Tack tjejer, nästa gång blir det Stockholm!



Idag har det varit en ganska seg dag. Va riktigt skönt att sova^^ Kändes jobbigt att behöva gå upp. Men har ju mest bara slappat. Sen vajag och handlade och när jag kom hem lagade jag mumsig mat^^ Kyckling med god couscous-röra och tzatsiki :) Hur gott som helst! Sen så va man ju och hämtade syster hos en kompis. Så nu sitter man här, mätt och belåten, och kollar på Blåsningen på 3an. Rätt så kul faktiskt :p Sen blir det antingen att glo på Johan Falk eller Scream 2.. Det lutar ju ganska mycket åt alternativ 1.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0