Stillsam lördag.

Idag sov jag lite väl länge kanske.. Men jag har faktiskt pluggat precis som jag hade bestämt att jag skulle göra så då spelar det ju egentligen ingen roll. Skönt va det att sova så^^ Så det är väl det dagen har bestått av. Och morgondagen kommer väl bli ungefär likadan, bara det att jag inte kommer sova lika länge :p Sen ska jag även hinna övningsköra hade jag tänkt. Och städa...det skulle verkligen behövas, haha.

Man är inte lika förkyld och dålig idag i alla fall. Känns ju bra att det verkar vara på bättringsägen :) Så nu hoppas jag verkligen på att det fortsätter så att jag blir helt frisk. Suger att va sjuk!

Fick ett samtal från Linn nu på kvällen. Så nu ska man åka på cfk 22-24 januari. Kommer bli kul, hade ju tänkt på att åka så :) Ser fram emot det, va längesen jag engagerade mig ordentligt. Så blir att åka och ha kul!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0