Nu kommer uppdateringen.

Hm, Ellen tyckte att det va dags för uppdatering så jag får väl försöka skriva ihop nånting :p Helgen va kanon! Man fick ut massor av det, verkligen. Och så jäkla skönt att träffa alla människor igen, det är helt underbara :) Sjukt kul va det i alla fall! Dock lite sömn men det hör ju till ;) Har tagit igen det inatt. Somnade vid åtta igår kväll, kanske till o med innan åtta..Sen så sov man riktigt länge idag.. Så jag tror att jag har kommit in i rätt takt igen. Men är ju jobbigt när man går hemma såhär som jag gör.. Eftersom man inte har så mycket för sig så kan man lika gärna ligga kvar i sängen och sova "lite till". Men förhoppningsvis så har jag praktikplats snart! Som scentekniker :) Inge betalt får jag för det dock, men å andra sidan så får jag arbetslivserfarenhet och då kanske jag kommer in på det jag vill i höst! Eftersom de kräver arbetslivserfarenhet. Så nu håller jag tummarna :) Gör det ni med! För det skulle fan va skoj asså^^

Nu ska jag fortsätta med att glo på Paradise Hotel. Sen sova kanske, vet inte. Är lite trött faktiskt. Har tagit hand om ungar nu på kvällen och sen va det pilatesträning som gällde! Skönt va det :) Nu ska man ta tag i träningen igen! Hell yeah! Men hej på er :p



<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Innan ÅTTA?!

2010-01-29 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0