Mys med fika^^

Klev upp vid 9 idag och åkte till Alunda för en fika. Mycket trevligt och mysigt :) Satt där och snackade i två timmar ungefär. Sen skjutsade jag hem henne. Bra att ta ikapp lite! Får ses snart igen tycker jag :) Åt min första semla för iår! Det va riktigt mums. Så det blev min frukost, en semla och en kopp kaffe :p Pallade inte käka frukost innan jag skulle åka. Men skit samma.

Har börjat packa lite inför helgen. Ska ju åka iväg imorn. Skönt att komma hemifrån. Slippa huset ett tag. Och, inte för att vara elak men, slippa familjen :p Kan va skönt att bara komma ifrån. Göra nåt annat för några dagar. Inte för att det är nån semester, men det blir nog kul :)

Trodde jag skulle vara barnvakt ikväll. Men har inte hört nåt från grannen. Men vem vet, hon kanske ringer. Kan ringa vilken sekund som helst faktiskt. Så man ska väl vara beredd på att gå över. Är väldigt trött och mår inte så bra men man ställer upp, ofc. Men som sagt, jag är trött.. Vääääldigt trött... Snark.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0