Min nya drog!

Har pluggat idag. Det går ju okej så jag hoppas verkligen det kommer gå vägen. Hoppas hoppas! Jag börjar bli så jäkla nervös nu asså.. Har haft ont i magen hela natten och hela dagen. Och det kommer väl inte försvinna förrän allt är över och klart. Så som sagt, jag hoppas verkligen det går vägen nu.

Det blev riktigt sent inatt. Låg och kollade på massa avsnitt av Torchwood. Det är min nya favoritserie! Hur bra som helst :) Så vill ni ha nåt bra att kolla på så är det va ni ska satsa på! ;) Efter jag sett klart på Johan Falk så blir det fler avsnitt av Torchwood, hihi^^ Det har nästan blivit som en drog för mig, jag kan inte få nog! Grymt bra.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0