KÖRKORT !

Ja nu är det äntligen klart! Skriviningen igår klarade jag med 61 poäng och idag klarade jag uppkörningen! Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, det kan jag lova. Va en sån lättnad när jag parkerade och han sa: "Emma.... Grattis till körkortet" HUR NICE SOM HELST JUE!! Vet inte om jag fattat det riktigt än. Men har ju redan kört ensam :p Åkte från pappsens jobb till mammsens jobb för att hämta henne. Fattar ni, helt själv i bilen! Kul :p Nu kan jag äntligen ta mig överallt själv. Tummen upp för det minsann! Men uppkörning va det värsta jag gjort i hela mitt liv, fyfan. Men nu är jag så galet glad! :D Yay!






Känner mig jävligt bra just nu :D Yes!

Och grattis till er andra i min grupp som klarade er idag!



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

grattis igen :D

två av mina vänner tog idag faktiskt, haha x)

2010-01-13 @ 19:24:18
Postat av: Annelie

Grattis :D

jag vet själv hur jävla nervös jag var.

känns fortfarande skumt (efter snart 2 år) att åka själv. =) eller att nån sitter bredvid som man övningskört med haha

men iaf Grattis ;:)

2010-01-14 @ 10:58:13
URL: http://Http://alvid.blogg.se
Postat av: Ida

Grattis som tusan :)

2010-01-15 @ 19:35:32
Postat av: Mallan

Grattis så hemskt mycket gummsan! Du är såå värd det!!! :D Var rätt om lappen nu stumpan ;) Ses vid rödljusen! ;) Pussssss

2010-01-15 @ 22:19:42
URL: http://maliiintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0