Körkort på "riktigt"

Har hämtat ut mitt körkort idag! Det är så skönt att kunna visa upp det istället för legget. Pinsamt att visa det på krogen :p Och nu känns det verkligen att jag har körkort! Riktigt nice :D Och man får ju köra massa med, tror mamma och pappa tycker det är skönt med, hehe :p

Min jävla nacke gör ju ont idag med.. Lite bättre än igår, men fortfarande ont. Det suger. Jag som skulle på pilates igår! Men det får vänta. Bara det att jag verkligen sett fram emot att sätta igång med träningen. Jaja. Så har ju förkylningen försämrats med för nu har man börjat hosta massor också. Det suger :p

Om en timme ska jag skjutsa syrran sen ska man laga mat och sen hämta henne igen. Ojoj. Får se va man ska koka ihop för middag ikväll då. Men det brukar ju bli ätbart så ska väl inte vara några problem ;p

Wihoi!! Mina chinos kom idag :D Grymt snygga och satt riktigt bra! Trodde jag skulle behöva skicka tillbaka dem men jag är sjukt nöjd! Så nu kan man somna gott ikväll ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0