Ikväll firar vi Lava 21 år!

Ikväll blir det utgång! Så jäkla nice :) Känner mig grymt taggad! Synd att inte alla kan komma men vi kommer ha fett skoj ändå, det kan jag lova ;) Dock har man inte så mycket pengar, men det får jag bekymra mig om imorn ;p Haha. Jag ska ha kul och dricka, så det så!

Har kör massa idag. Syster skulle på fotboll och hem till mormor och så handla.. Ja det bli endel. Sen hämta syster också. Men jag kör så gärna så^^ Även om vissa verksr tro att jag inte kan köra (!!) host host.. :p Men jaja, blir inte nå längre inlägg idag.

Eller förresten, snackade med Frida igår om att åka och kolla på Kristoffer Appelqvist stanup. Hur kul skulle itne det va liksom!! Och såklart så är hon på ;) Hon va den första jag tänkte på när jag såg det :p Det är ju Frida man måste gå med när det är Appelgvist på gång! Grymt kul asså :D
http://www.ticnet.se/html/evinfo.htmI?CNTX=4059080&l=SE&C=

Men nu blir det snart käk och sen tagga som fan innan det blir bussen in mot stan för att möta upp Lava och co :) Party like a rockstar!



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

ahaha, lätt att vi måste gå på Kristoffer fan! :D verkar skitkul ju! :D

2010-01-16 @ 21:51:07
Postat av: Jenny

Lappen är ett bevis för att du klarat körprovet... så om någon säger att du inte kan köra, tryck ner ditt körkort i halsen på dem ;)

2010-01-19 @ 00:07:54
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0