Hejsan hoppsan fallerallera.

Nu har man bokat in en massa barnvakts-dagar med grannen. Tur att man får betalt för det, för nu kommer det bra en del dagar. Inte mycket pengar, men bättre än ingenting! Sen får vi se hur det blir med praktikplatsen. Han hörde inte av sig idag så hoppas på att han ringer imorn.

Jag har fan inge kul att skriva om. Helt tomt i huvudet måste jag säga. Men det händer en del i veckan. Eller lite i alla fall. Imorn ska jag in till stan och fixa dop-present tillsammans med mamma. Sen på kvällen blir det ev lite vin med Malin och Indira, men vi får se, det är läskigt tomt i pånboken just nu. Det nästan ekar. Men det skulle vara mys^^ Torsdag=barnvakt. Men bara några timmar. Fredag blir det in till stan och träffa Ellen :) Det är verkligen på tiden ska ni veta, va alldeles för längesen! Så det blir att gå runt lite på stan och så nå käk eller fika. Perfekt! I helgen blir det antingen lugnt (eftersom plånboken är tom) eller praktik (som jag hoppas på). Sen söndag är det dop på schemat. Om det inte blir praktik.

Jag har ont i mina magmuskler. Och i ryggen. I hela ryggen. Bra att det känns i magen efter pilatesen igår..men att det känns såhär mycket i ryggen? Jag vet inte. Har varit helt stel. Men blev lite bättre efter att ha legat på spikmattan ett tag. Så det blir nog bättre. Kanske blir en stund på spikmattan senare ikväll igen. Och en kopp te. Usch va sugen jag blev på en kopp te. Yummie.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0