Happy face.

Som sagt, man blir ju förvirrad. Men jag ligger på latsidan för tillfället så jag tar inga första steg eller anstränger mig. Jag känner inte för att göra det. You have to come to me.

Jag borde verkligen sova. Men jag kan inte. Ligger och tänker på en massa saker. Framtiden. Har sökt en massa jobb nu på kvällen. Måste ha ett jobb. Vill ha ett jobb. Ge mig ett jobb!! Sen har man ju funderat lite på allt med plugg. Tänk om jag kommer in i Sthlm? Då måste jag åtminstone flytta in till Uppsala. Yes! Men tänk om det blir Göteborg? Det är ett riktigt stort steg. Läskigt. Men va ska man göra om man inte kommer in nånstans? Jag måste plugga i höst, orkar inte vänta längre. Så måste verkligen in. Sen finns det ju såklart en massa annat som flyger omkring i skallen. Men trots allt som händer runtomkring så är jag glad. Jag har ett riktigt bra liv just nu. Även om det saknas pengar. Men jag tycker om mitt liv just nu, och det är fan så bra!



<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Följ ditt hjärta.

2010-01-31 @ 16:55:48
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0