Frida, Subway och nya stövlar!

DDenna dag har spenderats i stan tillsammans med underbara Frida :) Så kul att träffa henne igen! 2 månader sen sist, shiit :o Det är inte ok. Men idag så blev det äntligen av! Käkade bland annat mumsig macka på Subway och snackade massa skit! Vi hade ju lite att ta igen :) Och vi gjorde upp lite framtidsplaner med ;) Eller i alla fall två :p

1: Gå på premiären av Alice i Underlandet (som är med Johnny Depp ofc, annars hade det inte varit lika viktigt med premiär och allt ;p)
2: Gå på stand-up med Kristoffer Appelqvist i Stockholm (Verkligen verkligen ett stort måste, jag vet ju att vi kommer garva ihjäl oss, han är inge annat än rolig!)

Det kostar ju visserligen pengar men det är fan värt det, det ska ni veta. Jag tänker inte missa något av det! :) Och på tal om pengar... Det sved i min plånbok idag.. Men nu är jag ju så lycklig! Jag och Frida gick in i en skoaffär idag.. Rea på allt ofc, från 99kr till 199kr.. Skojar dom? Nej inte alls. Och såklart så hittar man världens snyggaste stövlar! Det va kärlek vid första ögonkastet. Hade kostat 599kr men va sänkt till 199kr, det är ju ett kap! Och efter många om och men så slutade det ju med att jag köpte dessa stövlar. Men de är så snygga och jag älskar dom! <3


Inte bästa bilden kanske, men grymt snygga irl!



<3


Kommentarer
Postat av: frida

var jättekul att träffa dig igår! :D får se till att boka allt snart så det blir av ;) och självklart försöka ses något innan, så det inte blir två månader igen ;o

och jag är fortfarande lite sur på dig för stövlarna x) dom var GALET snygga!

2010-01-21 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0