Fika med Ellen.

Idag blev det en sväng in till stan för att umgås lite med Ellen. Kul att äntligen träffa henne igen :) Tog en fika på Storken och sen gick vi runt lite på stan. Hon köpte skor bland annat. Synd att det va så galet kallt ute bara. Man frös ju nästan ihjäl. Men det va en trevlig stund tillsammans, tog igen lite och så. Det får vi göra om snart! Lite bio, kolla Snabba cash ;) Det tycker jag är en bra idé.
Ellen ska starta eget snart och då skulle jag få jobba hos henne, det tycker jag va en bra idé. Jag tror jag skulle passa bra som receptionist ;p Tycker det va en mycket bra plan!

Åh, jag skulle vilja gå ut i helgen. Men icke, det ska jag inte. Inga pengar, och praktik både lördag och söndag. men nästa helg kanske. Vi får se. Kommer ju inte ha mer pengar då, men jag måste fan ut snart. Vill vill vill!! Men vi får väl se. Nån som vet att de ska ut nästa helg? Eller som har lust? Jaja, den här helgen blir det mys hemma istället. Med film och cola^^



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0