Detta fält måste fyllas i.

Hmm, jag har inte haft så mycket att skriva om de senaste dagarna. Inte orkat heller för den delen. Men har kanske inte hänt så mycket. Igår va man barnvakt åt Loke och Nea hela dagen och sen blev det en sväng till Thun's där jag råkade handla lite :p Kunde inte låta bli! Sen i söndags blev det lite släktmiddag hos mormor då mammas bröder med sina familjer va där. Trecligt minsann, inte så oftar man träffar dem precis.

Är fan förkyld fortfarande. Har frysit som en tok idag. Men såklart har man tackat ja till att vara hundvakt så det va bara att masa sig ut i kylan idag. Flere gånger! Det va grymt kallt ska jag säga er. Usch usch. Känns som att man aldrig ska bli frisk :s Har bara legat i sängen hela dagen men ändå känner jag mig inte så pigg. Men imorn är det forbollscup i Gimo så kanske blir en sväng dit. Kanske man får träffa nån det va längesen man såg med ;) Hehe. Tackar inte nej till det.

Jag är glad nu, bara så ni vet! Mitt liv är fan så bra asså. Vännerna är ju fantastiska som kan lyssna på mig :p Har väl inte pratat av mig massor precis, men det lilla har hjälpt. Det kan jag lova. Jag lever underbart och är fn såhär jag vill ha det. I alla fall för tillfället. Allt känns kanon :)

Men nu ska jag bara ligga och gosa i sängen och kolla på film^^ Satsar på att vakna piggare imorn! Vill känna mig friskare, mycket friskare! Palla va förkyld! Så nu ska jag allt kurera mig! Krya på mig.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0