Det är så spännande^^

Känns fortfarande overkligt att jag faktiskt får sätta mig i bilen och köra alldeles ensam. Men så skönt att jag kunde ta mig till bussen så lätt^^ Nu kommer jag inte alls va lika instängd. Fan vilken frihet! Är så glad över att äntligen vara klar :)

Idag blev det en sväng till arbetsförmedlingen. Gick fortare än jag trodde så va nästan bara som att vända och åka hem igen. Blir en sväng dit imorn igen, skulle komma dit några arbetsgivare så om man sköter sig kanske man är ett steg närmre ett jobb ;) Annars ser morgondagen lugn ut. Blev vjuden på fest men eftersom jag ska ut på lördag så känner jag att det skulle va bra att va hemma. För lördag då blir det ju ut och fira Lava som fyller 21 idag! Grattis grattis gumman! På lördag ska vi ha skoj :D Men nej vem fan pallar skriva mer..inte jag i alla fall..

Ska inte DH börja snart igen? Jag vill se fortsättningen..



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Finns nya avsnitt av dh på abc.com, ja kikade på dom igår :) <3

2010-01-15 @ 00:11:09
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0