Det är fredag idag. Och jag är sjukt trött...

Måste bara börja med att tacka för alla gratulationer^^ Känns så skönt att äntligen ha körkort! Och ja, jag ska hålla riktigt hårt i lappen Malin ;) Och jag hoppas vi ses vid rödljusen mycket snart. Emmsan saknar sin Mallsan.. Väldigt mycket faktiskt :o Puss på dig rumpstumapn!

Idag blev det arbetsförmedlingen. Så värdelöst. Vad hjälper dom en med egentligen? Känns som ingenting. Men det är ju inte så att jag har nå bättre för mig så kan ju lika gärna vara där :p Haha. Men jag träffade på några av mina gamla arbetskamrater på stan med. Det va trevligt :) Tror jag ska höra av mig till Maria och höra om hon vill ta en lunch med mig nån dag :) Jag ska verkligen ta tag i det här och försöka träffa alla mina vänner nu så mycket jag kan! Man har ju körkort nu som sagt så det är ju lättare att ta sig dit man vill ;p Jag är ju ändå arbetslös, jag har all tid i världen nu när jag inte pluggar teori heller. Och jag är så gott som frisk :) Vilket är grymt skönt!

Nej men nu ska jag nog faktiskt sova snart. Har varit så trött hela dagen idag. KKan behöva sova ut inför imorn då vi ska fira Lava. Man har ju lagat god middag idag med. Bakpotatis med kyckling- och curryröra. Mumma blev det! Blev en tripp till mormor på dagen med. Lite fika och snack bara med världens bästa mormor. Söt hon är^^ Dags att avsluta här nu tycker jag. Ciao.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0