Depp + Burton = Jackpot



Det här är ett måste, jag ska på premiären. Jag och Frida :) Nice som fan! Men när släpper de biljetter för premiären? Jag väntar och väntar..

Ligger och byter mellan Morden i Midsomer och Wallander. Kan inte riktigt bestämma mig. Fast Wallander har man ju sett ett x antal gånger. Men man kanske borde sova tidigt idag. Haha det säger jag hela tiden har jag märkt. Men gör jag det? Svar nej. Men har ont i magen som tusan, borde vila den. Man kanske ska ta sin medicin. Skulle ju inte vara en jättedum idé. Jag kan i alla fall sova ganska så länge imorn, ska ju inte över till grannarna förrän på eftermiddagen. Sen blir det ju pilates imorn kväll, det ser jag verkligen fram emot! Jag behöver träna.



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH, kommer bli så bäst! gud vad jag längtar!

2010-02-01 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0