Dags för CFK.

Jaha idag så drar jag iväg en sväng. Kommer hem på söndagkväll nån gång. Blir nog en bra helg skulle jag tro. Mycket härliga människor :) Har packat allt nu. Några saker till som ska ner i väskan. Sen tar jag bilen och lillsyster och åker in till Uppsala! Hoppas man lär sig nåt klokt nu i helgen. Men det tror jag väl att man ska :) Har bara hört bra saker om det.

Så blir ju ingen tillgång till dator vilket jag tycker är jobbigt :p Så vill ni nåt så får ni testa min mobil! Och hör gärna av er, jag är faktiskt social av mig^^ Hehe. Men kanske dags att fixa det sista innan man ska åka. Vill inte behöva stressa! Ha en bra helg!



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tror att det börjar bli dags att uppdatera lite här nu va ;) <3

2010-01-25 @ 19:08:58
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0