2010.

Gårdagen började riktigt bra! Fixa sig hos stina, förkrök hos Emelie och sen vidare till Lunda där festen drog igång! Det va god mat och trevliga människor! Sen fick mn oväntat besök^^ Det va trevligt må jag säga. Tills det dock blev lite strul efter 12-slaget :s Men skit samma, ingen kom till skada, bara många som blev förbannade. Men själva 12-slaget blev perfekt! Och det är så det ska va :) Fick med 4 pers hem som vill krascha här, och det va ju lugnt såklart! Men de kanske inte hade det så mysigt på golvet...de tre som låg där alltså^^ Hihi.

Idag sov vi till typ 2 kanske :p Fast det va ju från och till. Några gick upp, sen gick de och la sig igen osv. Men är fortfarande så seg.. Mina vänner åkte hem vid halv 4. Hoppas vi kan ses snart igen, om du vill ofc. Du är ju schysst som fan och kul att umgås med! Sms:et va en positiv händelse^^ Emma blev glad!

Nu ska jag dö en stund i sängen. Känns som att jag inte kommer orka vara uppe länge idag. Fast man vet ju aldrig ;o Nej men nytt år nu och då va det nya tag som gällde! Så nu jäklar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0