Zombie.

Jaha. Nu är jag trött. Ska kolla Efterlyst vid 9 om jag orkar, sen ska jag sova! Klockan ringer 8 imorn. Ska upp och träna, sen ringa om lite jobb och sen blir det en sväng in till stan. Ska luncha med Maria, hur kul som helst :) Inte träffat henne på såå länge!

Idag har jag tränat och så har jag varit på möte. Jobbgrejer you know. Sen kom man hem till smarriga pannkakor som mormor lagat^^ Det va inte så dumt! Sen vet jag inte riktigt va jag gjort. Är så trött så känner mig som en zombie. Ooh förresten har jag ni hittat en tattuering jag ska göra! På handleden. Blir de först innan det blir nån på ryggen. Kan ju inte bestämma mig va jag vill ha där. Så börjar med den här som jag nu bestämt :) Ska försöka boka tid imorn tills efter vi komme hem från Fuerteventura. Fan så kul :D Hoppas det finns tider då. Sen måste jag försöka bestämma va jag ska ha på ryggen... Några ideér?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0