Vilken smärta.

Jag vet inte om jag har nåt att skriva om idag. Har inte hänt så mycket. Vaknade av att mobilen ringde. Tänkte skita i att svara men det va nog tur att jag gjorde det för nu har man kanske blivit stödperson till en liten pojke till. Och det betyder ju att det blir mer pengar^^ 24-25 timmar i månaden och 94 kr/h. Det är alltid nåt. Så nu är man ju lite glad. Dock vaknade man ju med en hemsk värk i ryggen och det va ju mindre kul. Gör ont när jag går, sitter och ligger. Va jag än gör. Är ju pilates ikväll vid 8. Vill verkligen träna men vette fan om det är bra när jag har så äckligt ont. Så kanske inte blir bättre utan sämre.. Fan.. Jag har verkligen sett fram emot träningen ikväll. Jävla skitrygg. Hoppas det går över inom kort för jag har inte råd att lägga ut nå pengar på naprapat nu. Så hoppas det inte kommer behövas. Kostar ju sjukt mycket!

Nu ska jag snart hämta lillsyster och sen får vi se om det blir träning eller ej.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0