Kommer inte på nån rubrik idag.

Blev inget skrivet igår. Fanns inge speciellt att skriva om. Tränade lite, sen jobb. Mitt jobb är fan så soft, leka och kolla film. Det är så jag ;) Nej men jag pallade faktiskt inte skriva.

Idag är det inge jobb på schemat. Vaknade vid halv 11 och gick upp och powerwalkade :) Sen blev det en smarrig lunch. Åkte och handlade när Sara kom hem. Loke och Mats kommer på fika imorn så köpte lite kakor. Tyvärr ska vi inte va barnvakt åt sötnosarna i helgen. Nea och syster är fortfarande jättesjuka. Stackarna <3 Hoppas de blir bra snart! Men man får ju besök från lillkillen och Mats i alla fall. Det blir bra :)

Ikväll ska jag och Sara fixa käk tills pappa kommer hem. Mamma ska på after work och ska va fyllechaffis åt henne när hon vill hem. Och det kan ju bli när som helst. Hon kanske inte vill vara ute så länge, who knows. Måste i alla fall sitta beredd hela kvällen. Men det känns bra med en hemmakväll. Får se vad helgen har att bjuda på då. Nu när man inte ska vara barnvakt längre. Har ju inga pengar precis så kanske kör på en hemmahelg helt enkelt :) Låter skönt.

Sitter och kollar på film med lillsyster. Horton! Så bra film, i love tecknat ;) Har ni inte sett den så se den för tusan! Hur bra som helst. Förresten, har druckigt en supergod smoothie som Sara gjorde! Yummie^^





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0