Tick tock..

Varit en lugn dag idag. Va bara jag och Sara hemma. Resten kom hem vid halv 6-6 ungefär. Storebror, Maria och Tyr va också inne i Uppsala idag. Men sen kunde vi leka med sötnosen^^ Synd att de ska hem imorn :( Hade varit skoj att ha dem kvar en dag till. Vet ju inte när man träffar dem nästa gång. Han är så söt och rolig lillkillen :D Man är stolt faster <3 Nu sover han sen länge. Alla utom jag har gått och lagt sig faktiskt. Men jag är bra trött jag med så blir nog sängen snart. Ska upp ganska tidigt imorn så man hinner umgås innan de åker hem. Ska en sväng till mormor med och hälsa på :) Är inte så mycket som händer i helgen, ska kurera mig så jag blir frisk. Nya tag nästa vecka! Träningen börjar ju på måndag ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0