Tänk tänk tänk..

Ligger i sängen och tänker. Finns mycket tankar som virvlar omkring. Inget som gör mig nere eller så, bara mycket i huvudet. Tänk att vissa personer och vissa handlingar kan få upp så många olika tankar i huvudet. Men det blir kanske bra hjärngymnastik? Eller så blir min hjärna bara överbelastad :p Måste ju säga att man blir lite snurrig av det här. Och inte bara en person, utan flera. Det kommer från flera håll. Vad vill ni? Ni gör mig så förvirrad. Kan ni inte prata klarspråk? Svaret verkar vara nej. Så ja får väl bara fortsätta tänka och försöka komma på själv va allt ska betyda. Tack hörrni, tack. Jag som älskar att överbelasta hjärnan ;p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0