Roligast jag haft på länge!

Kul som fan igår! :D Hur bra förfest som helst hos Indira och sen blev det en grym utgång på Kalas. Satan vilken kväll! Idag har jag sjukt ont i fötterna :p Vi blev ju 7 tjejer, ett perfekt gäng :) Jag, Malin, Malin, Indira, Milla och 3 av hennes vänner. Kul kul kul! Träffade Tomas och gänget på Kalas med, skitskoj :) Kvällen va så perfekt! Dock va det ju inte snällt mot plånboken alls. Men det vare värt för jag har inte haft så kul på länge! Kommer bilder senare ;) Och på facebook kommer det dyka upp en vacker inspelning från när jag, Malin, Malin och Indira körde sanning eller konsekvens - den elaka versionen ;p

Vaknade innan 10 idag. Och konstigt nog kunde jag inte somna om, så det va bara att gå upp. Kände mig sliten, men börjar bli bättre nu. Har käkat frukost och så i alla fall. Ska fixa mig snart och bege mig mot Enköping! Det är filmmys med Frida som gäller idag/inatt^^ Jättekul! Kommer bli en skitbra dag, i know it :) Men ska jag hinna med bussen så kanske jag inte ska sitta här längre. Nej, det kan jag inte göra.



<3

Kommentarer
Postat av: paij

vad bra att du hade det kul! ;DD

2010-02-07 @ 14:31:56
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0