Nu är det fredagsmyyys, om det så är det sista jag gör!

En skön fredag. Blev IKEA en sväng för att fixa lite där. Käkade där med, det va gott! blev ett glas vin sen när man kom hem. Och nu ligger jag i sängen, zappar på tvn och dricker vanilla coke^^ Synd bara att det endast är skit på tv på fredagar. Finns verkligen ingenting bra att se! Sur jag blir. Men är ganska trött så kanske blir en skapligt tidig kväll, vem vet. Imorn blir det ju utgång, yes! Kommer bli riktigt nice :) Sen på söndag bär det av till Enköping och så blir det filmkväll med Frida! Onyttigheter och massa film :D Blir en kanon helg! Fredagsmys, utgång och filmmys, lite av allt :) Jag är nöjd och glad. Dock har jag inte så mycket att skriva om. Kanske kommer på mer imorn. FREDAGSMYS!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0