Men va?

Jag vet inte riktigt vad som hände just nu.. Humöret sjönk plötsligt och jag känner mig lite ledsen. Över vad? Jag vet inte riktigt. Känns bara konstigt. Massa tankar som kom upp i huvudet. Känslor som kom fram. Som jag haft undan så länge. Känslor som verkligen gör mig förvirrad för tillfället. Bara nåt som kom fram pga låtarna jag lyssnat på och deras innebörd, eller är de riktigt fast jag tryckt undan dem? Jag hoppas att det bara är pga av låtarna och att de inte är äkta. För jag tror inte att det kommer göra mig gott om det är så som jag verkligen känner. Usch och fy, håller tummarna för det. För att jag inte är ledsen egentligen :) Men just nu gör det lite ont. Men jag fattar inte varför. Trodde inte jag hade de här känslorna. Och du har det inte, jag vet det. Men jag inbillar mig bara, så är det. När jag vaknar imorn kommer jag skratta åt mig själv och undra hur jag kunde ha så fel! Hoppas jag i alla fall...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0