Men braaa Sverige.

Sverige vann precis mot Norge i curling! Trodde inte jag skulle sitta och kolla på OS just nu, speciellt inte curling. Men jag fastnade liksom när det va Sverige och allt :p Men det va väl kul för killarna! Har ju ingen aning om hur de ligger till, men vinna är alltid bra. Även om de kanske inte når guld.

Men va är det med Norges byxor egentligen? Det ser ut som clownbyxor, haha! Syns väl att de är norrmänn ;p Eller rättare sagt, det för det. Haha. Ja men efter lite OS-tittande så ska jag nog sova nu. Funderar på att åka en sväng in till stan imorn faktiskt. Kanske. Får se.

Känner mig liite bättre nu. Men finns fortfarande nåt inne i mig. En känsla. Tänkte att jag stänger ögonen och somnar så när jag öppnar dem imorn är allt som vanligt igen. Inga tankar om dig och mig. Det finns inte. Kommer aldrig göra. Det är ju så jag känt förut. Bara vänner. Det är så det ska va. Eller? Jo Emma, jo! Det ÄR så det ska va...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0