Mår inte så bra.

Jag börjar bli sjuk. Det här är verkligen inte ok. Pallar inte bli sjuk och har inte tid att vara det. Ska jobba i veckan. Plus att bror kommer hit med Maria och lilla Tyr. Men mår verkligen inte bra. Inte haft aptit på hela dagen. Känns i bihålorna att nåt inte är ok. Täppt i näsan, nyser och hostar. Fyfan. Vill bara ligga i sängen och dö hela dagen imorn. Men ska upp kvart över 6 för att skjutsa lillsyster och hennes polare in till stan. Kul. Sen ska jag jobba. Så blir inte så mycket vila för mig imorn. Får vila på onsdag. Får ta alvedon imorn och hoppas att jag pallar. Jag måste göra det. Nej nu fryser jag så ska krypa ner under täcket. Kanske en kopp te. Det skulle inte vara helt fel. Vill du göra mig en kopp te, snälla?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0